LÍNEA VERDE: NOU SERVEI DE COMUNICACIÓ D'INCIDÈNCIES MITJANÇANT UNA APP MÒBIL

L'Ajuntament d'Albinyana implanta  Línia Verde un nou servei de comunicació d'incidències mitjançant app mòbil. Aquest canal de comunicació permetrà al veïnat comunicar els desperfectes que es detectin al mobiliari urbà del municipi, com per exemple un fanal fos o un banc trencat en un parc, etc.

Per poder utilitzar aquest nou servei és necessari procedir a la descàrrega de l'APP Línia Verde. Per a fer-ho, l'usuari accedeix a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia empleada al seu Smartphone (Android/iOS).

apps.apple.com

play.google.com

Una vegada localitzada, es porta a la descàrrega de forma gratuïta. A partir d'aquest moment, l'usuari selecciona el municipi sobre el que vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència, només cal clicar sobre el botó “Nueva Incidència”. Un desplegable amb les diferents tipologies d'incidències apareix a la pantalla. La persona usuària selecciona  sobre la que vol comunicar. De forma automàtica, l'APP detecta les coordenades exactes en les quals se situen el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i observació sobre la mateixa. Només queda clicar el botó d'enviar. Una vegada tramesa, personal de l'Ajuntament rebrà la notificació de la incidència detectada. El ciutadà al seu torn, rebrà una notificació al seu telèfon mòbil sempre que es produeix un canvi en l'estat d'aquesta. VIDEO INFORMATIU SOBRE EL FUNCIONAMENT DE LÍNIA VERDE

CONSULTORA MEDIAMBIENTAL

A través de Línia Verda, l'usuari també pot plantejar qualsevol consulta mediambiental. Només cal que seleccioni l'opció de “Nova Consulta”. En un termini màxim de 24 hores tindrà resposta per part d'un equip d'experts en la matèria, de forma completament gratuïta.

Una altra de les possibilitats que ofereix aquesta eina és l'enviament de comunicacions informatives per part de l'Ajuntament als ciutadans que així ho desitgen. D'aquesta forma, a més d'implantar un canal per resoldre incidències de manteniment al municipi també es podrà fer  arribar als usuaris  informació del servei públic que es considera oportuna com el tall de trànsit d'un carrer, l'horari de determinats espectacles municipals, o el tall programat d'aigua o llum que pot produir-se en qualsevol punt. També es podrà consultar els principals punts d'interès que es localitzen al municipi i informació rellevant sobre el mateix.

Aquest servei ja funciona a més de 500 municipis arreu de l'estat.