Ja es poden fer les gestions d’aigües d’Albinyana des del mòbil

Smart aqua és l’aplicació mòbil que permet realitzar totes les gestions relacionades amb el servei municipal d’aigües des de qualsevol lloc i en qualsevol moment, d’una manera senzilla i còmoda, a través del l’smartphone i tauleta.

 

Els usuaris del servei municipal d’aigua d’Albinyana disposen d’una nova aplicació per a dispositius mòbils, Android i OIS, desenvolupada per Aqualia, que permet realitzar totes les gestions relacionades amb el contracte de l’aigua i que es converteix en un canal de comunicació més al servei de la ciutadania.

 

Smart aqua permet realitzar totes les gestions relacionades amb el servei en el moment que el ciutadà desitgi, de la forma més senzilla i còmoda, a l'abast de la seva mà, a través de la seva smartphone i tauleta. Els serveis que ofereix l’APP són, principalment, la consulta dels subministraments i contractes amb Aqualia, la consulta dels rebuts i l’històric del consum realitzat, l’enviament de la lectura dels comptadors, sol·licitar un nou subministrament, comunicar una avaria a la via pública, etcètera.

 

Els veïns d’Albinyana poden accedir a tota la informació i serveis de l'aplicació, de descàrrega gratuïta, través de la web http://smart-aqua.es/cat/ o de l'etiqueta a twitter #Smartaqua.

 

El responsable del Servei Municipal d’Aigües, Anton Bel, ha explicat que “Smart aqua és l’aplicació més completa del mercat”. “No només permet realitzar gestions que fins avui podien realitzar-se a l'oficina, per telèfon o a través de la web, sinó que obre una nova via de comunicació directa amb els ciutadans. A més, i a diferència d'altres aplicacions, Smart aqua permet comunicar directament les incidències o avaries, ja que inclou un sistema de geolocalització de l'usuari que permet l'enviament de fins a dues fotografies. Aquest sistema aporta molt valor per poder actuar amb major rapidesa en la resolució de qualsevol incidència”. 

 

Smart aqua també ofereix informació sobre noves campanyes, notícies, enquestes (a través de les quals s'interactuarà i premerà l'opinió dels ciutadans) i notificacions, entre d’altres.

 Per més informació:

Departament de Comunicació

comunicacion@aqualia.es

www.aqualia.com