Entra en funcionament el servei de dinamització laboral d’Albinyana

L'Ajuntament d'Albinyana, mitjançant un conveni amb el sindicat UGT, han engegat un nou servei de dinamització laboral al municipi que té com a objectiu general la millora del nivell de resposta de les persones a les necessitats i als canvis del mercat de treball, i als sectors econòmics en general.


El servei que té la seu a l'antic edifici del centre mèdic d'Albinyana (carrer Torreta, 19), té com a objectius específics:


- Atendre de manera directa i personalitzada a les persones que s'apropen al servei en recerca d'informació i/o orientació sobre temes d'assessorament legal, formatiu i ocupacional.


- Millorar i potenciar les capacitats de les persones usuàries vers el món laboral.


- Lluitar i promoure la igualtat d'oportunitats.


- Detectar les necessitats laborals, formatives i ocupacionals tant a nivell d'empreses com de la ciutadania.


- Portar a terme amb les persones en situació de recerca de feina, accions d'orientació, d'inserció laboral i d'acompanyament en la recerca.


- Col·laborar en temes de gestió de l'ocupació i de la formació.


- Planificar actuacions específiques adaptades a les necessitats del municipi i coordinació amb altres serveis existents a la comarca.


- Proporcionar a la ciutadania un punt d'informació proper sobre temes d'ocupació i de formació.

 

 


El servei tindrà una atenció directa personalitzada setmanal de dues hores en horari de 3 a 5 de la tarda, alternat dilluns i dimarts. Per posar-se en contacte, amb la persona responsable del Servei, es pot fer trucant al telèfon 660 416 419.


També es faran seguiment a les persones usuaris/àries inscrits a l'OTG com a demandants d'ocupació per ser atesos pel Servei. Una de les funcions principals serà l'atenció a les persones aturades per tal d'acordar un itinerari personalitzat per a cadascuna d'elles. El servei també prestarà col·laboració en la preselecció de candidat/es per a ser contractades per determinats programes d'ocupació i/o col·laboració social.

 

Descarregar tríptic informatiu